Wat ga je doen? Als onze nieuwe administratief medewerker ben jij de stille kracht die ons kantoor draaiende houdt. Maar wees gerust, geen cape nodig – alleen een scherp oog voor detail en een gezonde lach. Ben jij een echte teamplayer die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan (samen)werken? Wil je werken binnen een informeel en gezellig team waar professionaliteit, ambitie en goede communicatie hoog in het vaandel staan? Dan drinken wij graag een kop koffie met jou!
Wie zoeken wij?
Je hebt een diploma in administratief werk of een vergelijkbare opleiding.
Je bent beschikbaar voor twee á drie dagen per week (dagen in overleg).
Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend in woord en geschrift.
Je kunt overweg met Excel en Word.
Je weet de weg binnen boekhouden en loonadministratie.
Je werkt nauwkeurig en efficiënt.
Je kunt relativeren en raakt niet snel in paniek.
Organiseren en plannen zijn jouw tweede natuur.
Je hebt een gezonde dosis humor.
Wat bieden wij? Wij werken modern, digitaal en flexibel. (Gedeeltelijk) thuis werken is bij ons de norm. Daarnaast bieden wij een goede balans tussen werk en privé en voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden een marktconform salaris en werken binnen een jong en professioneel team.
Interesse? Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast en herken jij jezelf in één van deze functies? Stuur dan voor 15 juli a.s. jouw CV en motivatiebrief aan ons toe. Wie weet ben jij binnenkort de nieuwe administratieve held(in) van De Advocaten Groep! Bij vragen over deze vacature kun je uiteraard ook telefonisch contact opnemen met ons kantoor op telefoonnummer 070 82 000 24.